Mikene

Alla inlägg under juni 2013

Av Alex Granlund - 19 juni 2013 11:43

Hej hej. Nu har det gått ca 2 veckor sen Mikene gick bort... Jag har inte haft styrkan att skriva detta inlägget förut... Därför kommer det nu. Ni vill säkert veta vad som har hänt å så men jag tänkte att jag skriver det sen i ett annat inlägg... Det har vart väldigt jobbigt nu.. Har ju ingen häst att sköta om/rida på eller mocka till. Det känns så jävla tomt utan henne :( det går inte att beskriva. Det känns som om någon bit saknas i hjärtat. Det gör det också,det är grymt tomt. Nu måste jag ha en ny häst,jag och mamma. Om ni har någon/vet någon som har en kommentera gärna! :D är helt hyper och vill rida! Vill absolut inte förlora musklerna och sluta rida :/ därför måste vi skynda oss här! :D haha men hare bra

Av Alex Granlund - 8 juni 2013 18:06

På g hem efter en hel dag i skogen! xD på rally... Och så fick vi trixa lite med Pärs rally bil och company xD Hhaha aja trött som faän

Av Alex Granlund - 6 juni 2013 22:19

Hej hej hemskt mkt hej haha skoja.. Men idag var jag iaf på marknaden här hos oss å dö va nice :D kommer upp en bild sen på vad jag köpte xD och sen var vi på bil träffen i gottröra. Igår var jag och pappa och kollade på whitesnake på grönan xD dom var skit bra! :D kommer en bild på tröjan som jag köpte oxå. I tisdags red jag barbacka på Chock och det gick skit bra! Mikene är halt igen och Jennie som äger Mikene är på sjukhus med sin dotter som det inte är någe bra med. Hon ligger med syrgas så nu är Mikene mitt ansvar... Lite jobbigt men endå kul. Bye

Av Alex Granlund - 2 juni 2013 10:53

Så,nu är jag äntligen hemma efter 2 långa veckor. Haha jag skoja 2 korta veckor. Aldelles för korta...men men nu är jag hemma igen efter att ha vart i Turkland... Haha dä va nice.

Presentation


Hejsan! Är en glad tjej på 13 år. Hela mitt liv handlar om typ bara hästar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards