Mikene

Alla inlägg under januari 2013

Av Alex Granlund - 10 januari 2013 18:17

hejsan    Har inte skrivit på as länge jag vet men jag har inte orkat hahah    Men för några veckor sen var jag på glöggritt som det heter med Mikene. Då samlas vi härifrån trakten å rider ut i skogen å fikar! I år var vi 7 st    mIKENE Var JÄTTE pigg så jag hade fullt sjå me att hålla i henne så hon inte stack! När vi skulle galoppera på en LÅÅÅÅÅÅÅNG åker red jag bakom Annika på sin nordsvensk    Bara för att hon kunde "stoppa upp" Mikene om det var för snabbt så det var ju bra. Mikene kunde då inte springa om eftersom det var då det var så jäkla mycket snö så det var ju oxå as bra. Men jag vart liiiiite rädd när hon typ stack iväg i galopp å jag inte kunde kontrollera henne för det var ju as kallt ute så jag frös som fan  om händerna    Sen grillade vi korv å fikade uppe i skogen! Mikene tyckte det var JÄTTE kul!    Så det var as kul! Igår gick jag å hunden upp till stallet för att mocka (han bara sprang runt) HAHAH men men det var as jobbigt eftersom det  var första dan i skolan   (Fuck school   ) HAHAH men jag å Scooby (Hunden) lekte i Mikenes box med halm. Haha han tyckte det var as kul å sprang runt som en tok. Hästarna stod utanför i hagen å undra vafan vi höll på med hahah    Men men nu vill jag fan ha vår så man kan rida ordntligt på banan! Det e typ bara is där :( Men men ska kanske rida på mååndag så skriver sen. Det kommer komma upp lite bilder sen från nyår och på hästarna från glöggritten.  

Presentation


Hejsan! Är en glad tjej på 13 år. Hela mitt liv handlar om typ bara hästar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards